søndag 31. januar 2010

Sliten


Shanghai, China
Da var nok en uke over, og nok en belastning på mine skuldre borte. Jeg har nettop sendt inn søknaden min til Fudan-universitetet i Shanghai hvor jeg har planer om å studere til høsten. Jævlig spent på å få svar! Dette har vært en morsom og tilsvarende slitsomt uke, og etter ett julebord og to turer på byen med mastercard i helga er jeg nå også 150% blakk og gleder meg til en uke med knekkebrød og tomatsuppe.

Jeg kan heldigvis trøste meg med dette klippet, et lystig klipp fra en av mine Kinesiske (Taiwansk om du skal være nøye på det) yndlingsfilmer, The Wayward Cloud.



Herlig galskap, jeg klarer ikke å la vær å trekke på smilebåndet når jeg setter på denne ^^,

Dagens musikktips må bli en rolig digg sang. Koop er en svensk jazzduo som lager musikken sin på en ganske interessant måte. Istedet for å spille instrumentene selv sampler de tusenvis av små lydsnutter fra gamle jazzlåter og setter lydene sammen til nye låter elektronisk. På låta Koop Island Blues har i tillegg Sverige-elskeren Ane Brun lånt bort den deilige behagelige stemmen sin.

Koop - Koop Island Blues
YouTube. Spotify. Hypem.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?