onsdag 27. januar 2010

Fake Justice - Beginning Of The End


Det er noen fordeler med å sitte oppe hele natta, for eksempel at du tilfeldigvis snubler over den rykende ferske singelen til Justice. Når jeg skriver dette har det ikke en gang gått en time siden denne låta ble lastet opp på internett! Fett, fikk litt følelsen av history in the making nå.

Siden låta ikke er på YouTube, Spotify, Hypem.com eller noen andre lovlige plattformer ennå blir vi nødt til å ty til en god gammeldags mp3. Håper ikke jeg blir oppringt av en fransk advokat i morgen av den grunn...

Link 1 eller link 2.

EDIT: nå ligger den på YouTube.

EDIT 2: etter mye "investigation" på internett siden i natt har nå flere og flere seriøse kilder kommet frem til at låta sannsynligvis er fake. Den ble ihvertfall sendt fra en fake epostadresse og da begynner det å lukte muffins for å si det mildt... Teoriene er nå mange, det kan være en tidlig demo eller b-side fra Planisphere-prosjektet eller rett og slett en nerd som har samplet og mixet litt fra disse låtene. Jeg tror egentlig mest på det sistnevnte og håper at når vi en gang får høre noe nytt fra Justice vil det være mer gjennomført og nyskapende enn dette, selv om jeg skal innrømme at jeg synes siste halvdel av låta er ganske barsk :p

EDIT 3: og der ble det bekreftet. It is indeed a fake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?