tirsdag 5. januar 2010

Vampire Weekend - Contra



Hyppige oppdateringer i bloggen nå, jeg har for en gangs skyld masse på hjertet, og idéene til innlegg står faktisk i kø. Det aller viktigste å få ut til folket for øyeblikket er at Contra, plate nummer 2 fra Vampire Weekend er "ute". Plata slippes mandag 11. januar, men hele plata er allerede lagt ut for lytting på bandets myspace-side. Make sure to check it out. Mange av låtene har vært ute en stund, f.eks førstesingelen Horchata og jeg synes jeg kan huske de spilte enda flere nye låter under konserten på Øya 09. Den jeg liker best hittils og som jeg tror jeg ikke har hørt før i det hele tatt er spor nummer 9: Diplomat's Son. Hvis du ikke orker å høre gjennom hele albumet så hør hvertfall på den. En god nummer to er den første videosingelen fra plata, Cousins.

Jeg har ikke hørt på plata så mange ganger ennå, men jeg synes dette lover godt og Vampire Weekend har nok levert en mer enn god nok andreplate, noe som visstnok skal være kritisk for et bands vedvarende suksess. Donkeyboy skal ha lykke til med den, forresten...

Dagens musikktips er så jævlig digg å høre på, skru opp lyden folkens:
Phoenix - Fences (Def Starr Version) YouTube. Hypem.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?