tirsdag 26. januar 2010

Binärpilot



Hei hei hei! Jævlig fyllesjuk er jeg nå, men jeg gleder meg allikevel helt sinnsykt til å drikke meg drita full før jeg skal se Binärpilot live på Fisk & Vilt lørdag 27. februar! Det blir helt psycho! Binärpilot er en nerd fra Bodø, og sammen med Halvdan Sivertsen og Thomax er han en av nordlandsbyens 3 musikalske stoltheter. Binärpilot pleier å ha med seg en kompis som sidekick når han spiller musikken sin live, og jeg så dem som oppvarming før SlagsmålsklubbenKastellnatt (klubbkonseptet til Slottsfjellfestivalen) 2008 og det var helt sinnsykt fett. Det er ikke ofte, men noen ganger er nesten oppvarmingsbandet bedre enn hovedattraksjonen :p Nå skal de spille på lille Fisk & Vilt i Oslo og det skal jeg garantert få med meg! Liker du elektronisk musikk, nintendo-lyder og chiptunes så bare du få med deg dette!

HER er eventen på facebook
.
Binärpilot's hjemmeside, hvor all musikken kan lastes ned gratis.


Digg


Haha se så hardt han klikker på slutten her :p


"Det är jo ikke noe sönging i den här musikken din. Det är jo bara töv... Alt sammen..."

Takk til Bodø-jente Anne som tipset meg om konserten, og til Haakon som er ufrivillig filmet i to av videoene over...

Dagens musikktips er et band fra Skottland som er mye bedre enn oppskrytte Glasvegas:
We Were Promised Jetpacks - It's Thunder And It's Lightning
YouTube. Hypem.com.

Edit: dette er fra en annen konsert, men fra samme kveld tror jeg... Faen å fett, jeg gleder meg til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?