onsdag 24. februar 2010

Matoppskrift!

Veldig lenge siden forrige innlegg her nå, det er synd. Har vært litt bizzi og hatt en del datatrøbbel om dagen, men nå begynner det endelig å se litt bedre ut, hvertfal midlertidig.

Men, to the point, jeg diskuterte med Haakon her om dagen om hvilken måte det er best å tilberede ostesmørbrød på. I mikroen, i stekeovnen, kjøpt over disk på Mc'ern, i toastjern, eller i stekepanna? Jeg mener de beste ostesmørbrøda lages i stekepanne, det har jeg lært av mamma, og nå skal jeg lære det videre. Take a look:



Fristende?

Ikke lenge til neste innlegg nå, har noen flere på lur. I mellomtiden kan dere sjekke ut det nyeste innlegget mittRockblogg.no

Dagens musikktips blir en innmari digg og slækk låt, elsker Bob Dylan samplingen i denne:
Kid Cudi - High's N Lows ft. Bob Dylan (Produced by Dot Da Genius)
YouTube. Hypem.com.

2 kommentarer:

  1. Genial video! Angrer på at jeg ikke laget film når jeg laget en vidunderlig chiliburger i dag! DET er oppsriften sin det!

    SvarSlett
  2. Bare å ta noen kjappe snapshots hele tiden, vet aldri når man får bruk for det!

    SvarSlett

Har'u noe å si te meg?