onsdag 30. desember 2009

This Is It

Som alle vet døde jo Michael Jackson i sommer, og ikke lenge etterpå ble sangen This Is It utgitt. Sangen ble visstnok egentlig spilt inn i 1983 og nå har såklart noen rotet frem dette gamle opptaket, klippet og limt og produsert en "ferdig" låt. Jeg er MJ-fan, men de kunne spart seg bryet med denne låta synes jeg. Det må være en av MJ's dårligste låter og det er sikkert noen griske jævler som kommer til å tjene en del penger på den. F.eks Paul Anka, mannen som hjalp Michael å skrive låta, kan nok vente seg en del royalties. De pengene tenker jeg forresten kommer veldig godt med etter skilsmisseoppgjøret med den forferdelige drittkjerringa hans, Anna Anka. Det er altså ikke selve sangen jeg misliker, men motivet for at den er produsert og gitt ut i det hele tatt: $$$.

On the bright side: nå er musikkvideoen her, og den synes jeg var fin. Mye bedre enn sangen i seg selv, og en ok mimring/hyllest til Michael Jackson. Take a look:

Så koselig atte, ingen tvil om at Michael Jackson's død er en av hendelsene som vil bli best husket fra året som gikk. I morgen er det nyttårsaften, den skal feires i Oslo for min del. Her er en liten oversikt over hvor det blir heftig fyrverkeri i hovedstaden i år.

God Jul og godt nyttår!

Dagens musikktips må bli en skikkelig nyttårsfestlåt!
Justice - Planisphere (Final) YouTube.com Hypem.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?