fredag 4. desember 2009

Lyset i tunnelen / Brother Ali / F.M.C.

Aaaaah den verste delen av eksamensperioden er endelig over. 3 eksamener på 1 uke er litt i meste laget for meg ass. Nå er det bare 1 igjen, og jeg har 1 uke å slappe av / lese på før det :p Begynner som sagt å se lyset i tunnelen nå og har en skikkelig god følelse, som jeg alltid har etter en overstått eksamen egentlig...

For å feire denne digge dagen tok jeg en tur innom polet på vei hjem fra eksamen og kjøpte de 2 siste flaskene i hele Oslo av min favoritt-rødvin, Castillo de Almansa. Den skal såklart fjernes fra Vinmonopolets sortiment, så nå må jeg finne meg en ny vin å like :/



Det er ikke bare rødvin som hjelper på humøret, nye ting å glede seg til er for eksempel alltid gøy. Fant nettop ut at Brother Ali skal spille i Oslo 5. mars 2010. Anbefaler alle å sjekke ut Brother Ali om du ikke har hørt om han før og bli med å se han på Livingroom til våren.



Dagens musikktips skal jeg vie til en kompis jeg ble kjent med på jobben. Sebastian, a.k.a. F.M.C. gjorde det mange drømmer om: he quit his dayjob og nå lever han av det han liker best, nemlig å lage musikk og spinne skiver som DJ. Det må være jævlig digg, og er noe jeg både misunner og beundrer :p Det er sikkert noen som leser dette som har tilbragt noen kvelder med meg på Café con Bar, det var F.M.C. som fikk deg til å danse! Anyways, nå har han kommet med mixtape og musikkvideo til låta Move Up. Mixtapen finner du her, og videoen finner du her. Enjoy!


F.M.C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?