fredag 9. juli 2010

Long Time No Blogg

Veeeldig lite blogging i det siste, har flyttet fra Oslo og hjem til Tønsberg før det bærer avgårde til Kina og har kjøpt meg ny (bærbar) pc og har hatt litt ustabilt internett osv, osv. Har hundre unnskyldninger, men den beste burde vel egentlig være at det er nok av andre ting å finne på når man har sommerferie enn å blogge :p

Jeg kommer forresten enten til å gjøre dette om til en "se hvordan Mats har det i Kina"-blogg eller lage en helt ny en etter avreise 1. august. Så følg med, det kan bli en på mange måter annerledes og enda mer interessant blogg å følge!
Om en uke er det Slottsfjellfestival, og da blir det garantert en del blogging, mesteparten havner sannsynligvis på rockblogg.no, men det kommer sikkert litt her også. Den neste uka skal jeg prøve å høre gjennom alle de hittils ukjente artistene på programmet, gleder meg til å oppdage gullfunnene jeg er sikker på Slottsfjell har lurt inn i årets program.

Så grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å skrive dette innlegget: I kveld har jeg oppdaget et nytt band som jeg har forelsket meg helt i, nemlig svenske Molotov Jive. Hørte om dem via musikkbloggeren Else Solheim (som også skriver for Rockblogg btw) og ble heeeelt hekta. Så her er dagens musikktips, en av bandets roligere låter, men også en av de beste:

Molotov Jive - Cecilia And The Love


Sjekk ut mer av Molotov Jive på Spotify eller Myspace.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har'u noe å si te meg?