mandag 10. mai 2010

Can you say: Schlachthofbronx?

Nå er jeg ferdig med de to viktigste og mest omfattende eksamenene dette semesteret, fortsatt 3 igjen, men de er bare piss i forhold så for min del starter sommeren nå.

Endelig har jeg litt tid til blogging også, det kommer nok mer interessant her om ikke lenge. Følg også med på Rockblogg.no, det kommer bl.a. en anmeldelse av det nye albumet til den norske artisten GRANDE som kan være verdt å sjekke ut ;)

Til slutt må jeg be folket om litt hjelp, jeg har funnet et bilde av en t-skjorte med diverse legendariske artister på, men jeg klarer ikke å identifisere to av dem!


Venstre til høyre, øverst til nederst: Luciano Pavarotti, Jimi Hendrix, UKJENT, John Lennon, Freddie Mercury, 2Pac, Sid Vicious, Jeff Buckley, Jim Morrison, UKJENT, Buddy Holly og Elvis Presley.


Det er altså de to i rødt helt til høyre jeg sliter med, jeg er ganske sikker på at de er døde, ettersom alle de andre er det. Jeg tror kanskje han øverste er Ian Curtis, men jeg er ikke sikkert. Har ikke peiling på negeren. Kan noen hjelpe meg? Jeg blir GAL om jeg ikke finner det ut!

Dagens musikktips er vanskelig å uttale og stave, thank god for copy/paste. Og ja, jeg er klar for party, skulle ønske det ikke var mandag...

Schlachthofbronx - Too High YouTube. Spotify.

1 kommentar:

  1. Minner om noe Xzibit eller DMX hmmmm.. Du tenker på den som de spiller i 3 sekunder? Nå fikk jeg sykt hungup

    SvarSlett

Har'u noe å si te meg?