mandag 19. april 2010

Crystal Castles' nye album leaket


Albumcoveret til Crystal Castles' andre album, som i likhet med det første også bare heter "Crystal Castles"

For to døgn siden ble tydeligvis det nye albumet til Crystal Castles leaket. Det skal egentlig slippes 7. juni, men nå er det altså på nett. Like greit å komme med en liten smakebit, jeg liker det jeg har hørt hittils!

Crystal Castles - Baptism

Kan også høres på Hypem.com

Hvis du ikke har hørt om Crystal Castles før er det faen meg på tide, dagens musikktips blir en låt fra det første albumet deres som kom i 2008:

Crystal Castles - Crimewave Spotify. YouTube. Hypem.

3 kommentarer:

  1. FETT! At det ikke er så mange av sangene som skiller seg ut enda, tror jeg kan begrunnes med at ALLE er jævlig bra :D

    SvarSlett
  2. Spiller på Oslo Live 15. juli
    http://www.oslolivefestival.no/nyheter/crystal-castles-ca-spiller-torsdag-15-juli/

    m

    SvarSlett

Har'u noe å si te meg?