tirsdag 11. mai 2010

Binärpilot på Fisk & Vilt fredag 14. mai



Jeg har skrevet om Binärpilot tidligere, da han skulle spille i Oslo i februar, men det var dårlig respons og jeg fikk ikke med meg en eneste sjel på konserten. Nå prøver jeg igjen, fredag 14. mai spiller han på Fisk & Vilt igjen, jeg håper folk har vett til å bli med for dette blir jævlig rått!

Binärpilot er en kar fra Bodø som lager elektronisk musikk, mye chiptunes/nintendo/8bit og masse bass. Han er også helt gal i hodet og tar helt av når han spiller live.

Sjekk ut litt av musikken hans:

Binärpilot - aXXo


Liveopptak fra Slottsfjellfestivalens klubbkonsept i 2008



Så kom på Fisk & Vilt nå på fredag, 14. mai. Facebook event her.
Binärpilot har lagt ut all musikken sin gratis på hjemmesiden sin.

Dagens musikktips blir en knallbra pop-rock låt jeg har fått hekta på de siste dagene, bandet spiller konsert på John Dee i morgen og på flere festivaler til sommeren:

Johnossi - What's The Point Spotify. YouTube.

4 kommentarer:

  1. Nei, det har jeg helt glemt gitt

    SvarSlett
  2. takk for kommentar! veldig oppmuntrende midt i eksamen!! liker din og! skal sjekke den ut så snart jeg har tid..

    fun fact: jeg flytter til oslo snart og har bodd et år i tønsberg.

    SvarSlett
  3. takk for den påminnelsen! det ga meg faktisk en del mer å skrive om.. (og jeg har av en eller annen grunn skikkelig skrivesperre..)

    jeg har ikke så god erfaring med at usa kjøper filmer fra sverige, eller europa for den saks skyld (den osynlige, abre los ojos/vanilla sky, osv) men det er veldig spennende å se hvordan de forandrer den!!

    SvarSlett

Har'u noe å si te meg?